-

Identyfikacja wizualna
Zgodnie z nowoczesnymi trendami dbamy, aby system identyfikacji wizualnej naszych Klientów był spójny niezależnie od przeznaczenia danych materiałów. Na całokształt postrzegania firmy składają się wszystkie materiały graficzne – ich spójność oraz zawarty w nich przekaz. Dlatego ważne jest, aby wszelkie materiały były ze sobą powiązane.

Integracja rozpoczyna się od stworzenia logotypu firmy, który będzie wyznacznikiem dla pozostałych materiałów.
W oparciu o jego projekt tworzymy pozostałe elementy wizerunku graficznego firmy do których należą:
• strona internetowa;
• poczta internetowa i tradycyjna;
• dokumentacja firmowa wewnętrzna i zewnętrzna, prezentacje, raporty;
• zamknięte wzory (template) firmowe dla MS Office;
• wizytówki, oferty, bannery, itp;
• wszelkie pozostałe nośniki sygnowane przez firmę.
Aby ułatwić codzienną pracę przygotowujemy spersonalizowane szablony m.in. dla MS Office dla takich narzędzi jak Word, Excel czy PowerPoint. Dzięki ich zastosowaniu nasi Klienci mają pewność, że każdy przygotowany dokument będzie zgodny ze standardami przyjętymi w organizacji.

Prezentacje i inne materiały graficzne
Sposób pokazywania oferty jest kluczowy zarówno pod kątem pozyskiwania nowych Klientów, jak również sprzyja ugruntowaniu pozycji rynkowej. Profesjonalizm jest jedną z kluczowych cech, których poszukują potencjalni partnerzy.
Podczas przygotowywania materiałów kierujemy się spójnością z pozostałymi częściami identyfikacji wizualnej Klientów, a także ich czytelnością i estetyką. W pracy wykorzystujemy narzędzia gwarantujące wysoki standard końcowych produktów graficznych i video (pakiet Adobe, Corel, AVID, MS Office, Prezi, itp). Dzięki współpracy ze sprawdzonymi partnerami w zakresie poligraficznym gwarantujemy najlepszą jakość wydrukowanych materiałów.
Przygotowujemy również modele 3D proponowanych rozwiązań, np. dla oklejania pojazdów.

Media społecznościowe
Jedną z części identyfikacji wizualnej są także social media, czyli media społecznościowe. Zaliczyć można do nich m.in. Twittera, Facebook’a, YouTube’a, itp. Na zlecenie naszych Klientów prowadzimy zarówno kompleksowe długookresowe działania marketingowe, jak również docelowe akcje promocyjne.